Saturday, June 26, 2010

Selamat Hari Lahir Ibu


Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke-60 diucapkan kepada ibu saya Maznah binti Ismail yang menyambutnya pada hari ini 26 Jun 2010. Semoga panjang umur dalam keimanan dan murah rezeki. Dan sentiasa mendapat bimbingan dan pertunjuk dari Allah s.w.t. Di sini Azim sertakan sebuah nasyid yang ditujukan khas buat ibu yang tercinta. Maaf diri ini tidak dapat bersama untuk menyambut ulangtahun ini. Diharapkan dengan nasyid ini dapat menceriakan dan menggembirakan ibu di sana. Dengarkalah wahai ibuku yang ku sayangi.




Ibu, diri ini sentiasa mengingatimu walau diri ini jauh di perantauan dan engkau sentiasa berada di hatiku. Maafkan segala salah dan silap yang telah dilakukan sepanjang keberadaan anakmu di muka bumi ini. Semoga ibuku terus diberikan kesihatan oleh Allah untuk menunaikan kewajipannya selaku hamba Allah s.w.t. Amin ya Rabb Al-'Alamin.

Juga tidak lupa ucapan Selamat hari lahir buat anak sedaraku Muhammad Arif bin Zairul Nahar yang menyambutnya semalam 25 jun 2010. Semoga jadi anak yangsoleh dan taat kepada ibu bapa.

14 Rejab 2010 - 26 Jun 2010
10.38 a.m
Awwal Nuhas, Tanta, Mesir

No response to “Selamat Hari Lahir Ibu”

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...