Monday, March 21, 2011

Akhirnya


Ada apa ya dengan gambar di atas ni. Teratak usang ni dah start buat bisness melalui internet ke, dan gambar di atas antara promosinya??? Ke apa??? Cuba story sikit???? Ok, sebenarnya tak terlintas pun setakat ni nak buat perniagaan melalui alam maya ni. In the future maybe la rasanya. Cuma 2 barang yang dalam gambar tu adalah ole-ole dari Bandung Indonesia buat diri yang kerdil ini hasil pemberian doktor Muzaffar (my brother) yang bercuti ke Bandung hari Selasa minggu lalu bersama dengan family beliau. Ini sebagai selingan untuk isi post kali ni. Isi post yang sebenarnya boleh tengok gambar di bawah ni.


Cuma nak buat pengumuman sikit tentang tarikh pulang ke Mesir. Sebab sebelum ni ramai juga yang tanya, "Bila nak balik Mesir balik?". So, inilah jawapannya bagi mereka yang tertanya-tanya ya. Nama saya telah pun tersenarai dalam SENARAI NAMA PELAJAR YANG AKAN PULANG KE MESIR PENERBANGAN KELAPAN 22 MAC 2011 (SELASA). Setelah penantian yang agak lama, akhirnya nama saya tersenarai juga. Ini gara-gara lambat hantar pasport ke Yayasan Perak. Kalau hantar awal, mesti dapat pulang awal. Apa pun semua nya Allah dah tetapkan. Dari 13 Februari - 22 Mac 2011 keberadaan saya di bumi Malaysia. Rasa macam baru semalam je menjejak kaki kat Malaysia. Sungguh pantas masa berlalu. Syukur pada Allah di atas kurniaan yang telah diberikan ini. Dapat juga melepaskan rindu pada family walaupun hanya sebulan lebih tempohnya. InsyaALLAH pengajian saya akan tamat pada akhir 2014. Semoga Allah mempermudahkan segalanya. Sabda Nabi yang bermaksud

Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mempelajari ilmu, maka Allah akan mempermudahkan jalannya untuk menuju ke syurga.

Setakat ini dulu untuk post kali ni. Terima kasih pada semua terutama ibu dan ayah, kerana telah bersusah payah menyediakan keperluan seharian yang terbaik buat anakmu ini sepanjang tempoh 38 hari ni walaupun diri ini terlalu sedikit menghulurkan bantuan dalam menyelesaikan kerja-kerja harian kalian dan tidak lupa juga ucapan terima kasih kepada seluruh family yang turut sama menyediakan yang terbaik buat diri yang kerdil ini. Jasa kalian semua pasti akan saya sematkan dalam ingatan. Sekian...




# Tika ini final adik-adikku sedang bersiaran langsung di TV1. Siapakah bakal dinobatkan sebagai juara adik-adikku musim ke-2. Nantikan jawapannya seketika nanti.


16 Rabi'ul Akhir 1432 - 21 Mac 2011
9.44 p.m
Ipoh, Perak, Malaysia

No response to “Akhirnya”

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...