Thursday, March 31, 2011

Azim Art Design


Title : Azim Art Design
Medium : Photoshop CS2
Duration : None
Size : 1366 x 768

Bismillahirrahmanirrahim... Mengakhiri post untuk bulan Mac ini sekadar ingin berkongsi design terbaru yang dihasilkan 2 hari lepas. Design kali ini diciplak dari design sifu Ezhan saya. Maaf Encik Ezhan kerana meniru design anda buat kali ke berapa saya pun tidak pasti (macam banyak je). Gambar di atas adalah hasil design saya sendiri dan di bawah ini design sifu Ezhan.


Salah satu kata-kata dari sahabat saya yang melihat design ini "Tak puas la tengok design ni, sebab kreatif sangat design dia". Lepas dengar je ayat-ayat yang keluar dari mulut sahabat saya tu, rasa macam riak pun ada. Tapi tak baikkan riak-riak ni. Saya terus kata kat sahabat saya itu "design ni ciplak je" dan terus menunjukkan design sifu Ezhan di atas. Oklah, Harap enjoy dengan design ni.

Sebelum mengakhiri post kali ini, nak promote lagi satu benda tentang vlogger bagi mereka yang belum mengenalinya la ye. Sebelum ini tak pernah tahu pun pasal wujudnya vlogger ni. Lepas baca entry sifu Ezhan yang bertajuk 10 Youtube Vlogger Pilihan Ezhan Artwork, barulah tahu yang kewujudan vlogger ni. Bagi mereka yang tak tahu lagi apa dia itu vlogger boleh klik kat link Ezhan tadi tu ye. Antara mamat yang menjadi pilihan ataupun yang menarik perhatian saya adalah matluthfi90. Gaya dan cara penyampaian dia tu yang best. Diselit pula unsur-unsur lawak dan muka yang bersahaja dalam penyampaian membuatkan saya tertarik. Pertama kali tengok mamat ni dalam video dia yang bertajuk Selamat Hari Ibu 2010 sebab ada sahabat yang upload dalam facebook. Ingatkan satu je la video yang dia upload bersempena hari ibu. Rupa-rupanya dia ni adalah salah seorang dari vlogger. Dah nama pun vlogger, mestilah banyak video yang dia hasilkan. Jadi kepada beliau saya ucapkan semoga terus success dalam bervlogger ni. Bagi mereka yang belum tengok lagi aksi mamat ni boleh la klik kat link yang diberikan tadi tu. Ini seorang lagi vlogger IniAnwarHadi.

Agama itu adalah nasihat. Kita dianjurkan untuk saling nasihat-menasihati agar sama-sama dapat memperbaiki diri menjadi insan yang lebih baik. Banyak cara untuk menyampaikan nasihat antaranya ketika dengan memberi ceramah face to face atau melalui blog, vlog dan sebagainya. Jom kita sahut cabaran untuk saling nasihat-menasihati antara satu sama lain ke arah kebaikan demi melihat islam kembali tertegak khususnya di Malaysia insyaALLAH.

26 Rabi'ul Akhir 1432 - 31 Mac 2011
4.50 p.m
Awwal Nuhas, Tanta, Mesir

No response to “Azim Art Design”

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...