Tuesday, August 17, 2010

Selamat Ulangtahun Kelahiran Ayah



Pada tanggal 17 Ogos 1944 telah lahir seorang insan yang amat saya hargai. Beliau yang saya gelar sebagai ayah telah bersusah payah dari dulu hingga sekarang demi melihat anaknya ini berjaya. Tidak pernah kenal erti penat dan lelah untuk mencari rezeki buat kami sekeluarga. Dan dengan usaha pencarian beliau dan ibulah saya kini berada di bumi mesir ini untuk menimba ilmu. Di kesempatan yang ada ini saya ingin mengucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke-66. Semoga terus diberi kesihatan oleh Allah di dalam keimanan. Dipermudahkan segala urusan dunia & akhirat. Sentiasa berada di dalam rahmat dan keampunan Allah. Dan semoga Allah menilai sebagai ibadah usaha keras ayah dalam membantu perjuangan islam khususnya di bumi Malaysia. Amin ya Rabb. Saya juga ingin berterima kasih kepada ayah kerana selama ini telah bersusah payah dari dulu hingga kini menyara kehidupan anakmu ini. Dan juga ingin memohon kemaafan kerana tahun ini tidak berjaya dalam imtihan dan terpaksa menduduki tahun 1 kuliah Al-Quran buat kali keduanya. InsyaALLAH anakmu ini akan lebih berusaha selepas ini agar berjaya dalam setiap imtihan yang dilalui sekaligus meringankan beban yang ditanggung olehmu insyaALLAH.

7 Ramadhan 1431 - 17 Ogos 2010
11.15 p.m
Awwal Nuhas, Tanta, Mesir

No response to “Selamat Ulangtahun Kelahiran Ayah”

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...